Of all boys hate

مـــتـــن هـــای عــاشــقـــانـــــه...♥

                                                                                                                                                          تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

  

♥گاهی نیاز به آغوش و بوسه بی منت داری!

که تو رو واسه خودت بخواد!

که تو اوج تنهایی با چشماش بهت بگه:من هستم...♥

♥تا اسم تو می آید

اخمو ترین واژه ها هم

لبخند می زنند

و خیالم

دسته گل به آب می دهد♥

♥آرام آرام مي بوسَمت

آنقدر كه طرح لب هايم ،

روي تمام اندامت جا بماند!

بگذار بدانند آغـوشِ تـــو ،

تنــــها ،

قَلمروي من است♥

من بـــهـــــــــــــــانه می گیرم و

تــــــــــــــو

دهانـــــم را

با یک "بـــــــــــــوســــــــه" ببند..

 

 

♥تقصير من نيست

شيب تخت

به سمت توست...

هر کسی هر چه می خواهد بگوید،

من از بوسه و آغوشت به راحتی گذر نمیکنم..♥

♥لمــس زبانـــت کنــــار گوشـم..

نفسـهاي داغ و شـهـوت انگيـزت..

 و آواي زيبــــــاي دوسـتت دارم

کافيست براي سرمسـت شدن ...♥

♥دلـــــــم مــــی خـــواهـــــد،

 در آرامــــــش آغـــــوشــــــت،

 طــــولـــانــی بــمــیــــــــــرم !♥

♥مــثــل قــمــقــمــه آبــــم....

تـــــــو قــورت، قـــورت، قـــورت

مـــي نــوشـــي مـــــرا و...

مـــــــــــــن....

بـــوســه ، بــوســه ، بــوســه

تـــشــنـــه تـــر مـــيــشـــوم....♥

 

 

 

 

 

♥آدم حــق داره،

 گـــاهـــی کــــــم بـــــیـــاره امــــا حــق

 نــــداره بــرای کــســی کــه دوســش داره کــــم بـــزاره !♥

♥عـــاشـــقــــم...

عـــاشــــق آن "مــیـــم"

کـــه مـــی آیـــد آخـــرِ عـــزیــــز...

 و مـــــرا مـــالِ تـــــــو مــــی کـــنــــد ... ♥

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ادامه →

دانلود آهنگ